Tuesday, February 15, 2011

AL CAPONE...

ape itu al capone???
pada mulanya aku pon tidak mgerti apa yg dimaksudakn dengan dua patah perkataan tersebut..
tetapi..itulah gelaran yg telah diberikan kpdeku smnjak due mnjak ni...
hatiku celaru...otakku lebih banyak berfikir...sel2 darahku lebih deras mgalir.
aku binggung mengapekah aku dipnggil sebegitu..
siapekah aku sebenarnye...ape bayangn yg berade di sebalik jiweku ini..
aku buntu..buntu mncari jln pnyelesaian..
selang beberape minit aku berfikir...muncul satu mentol d otak sebelah kiri
"tingggg'"..(wikipedia)
hahahha...


barulah ku sedar..al capone merupakan salah seorang pembunuh dan tauke dadah yg terbesar di itali...
namun..aku masih lagi buntu..mgapekah aku disamekn dgn beliau..
jauh di sudut aty mengikuti jejak beliau...
hahahahahha


AL CAPONE

4 manusia yang pandai menaip:

L E H E N L A H said...

HAHA . trime jela ...

Saya Nina Syakira said...

hahahha siot je :) btw nice blog ahahah

Anonymous said...

post plg best haha

ilhamZahir said...

don't break my heart... (cam iklan tuuu)... ahahahaha