Thursday, March 31, 2011

kesabaran ku tercabar...

asalamualaikum n salam evolusi....

sorry sbb da xperlu nk mukadimah yg puitis2 dah sbb aty ngah bengang tahap bapak sgale cipan yg ade kat dunie nii...huh....just straight to da pointt....

semalam....aku g makan la kn kt kdai mkn ni name kdai ni "kedai m**a*"....sbenanye aku xbrape ske mkn kat c 2 sbb xsedap...ntah cmane ntah aku bole plak trpengaruh ngn mem aku sorg ni (name drahsiekn ats sbb2 trtntu) yg bole ajk aku mkn c 2..last2 bile pk balik..prut da lapar...hnye berbekalkn nasi yg aku mkn pkol 9 pg..mane larat nk idup..aku pon g jelahhh....

aku smpai kat kdai 2 dlm pkol 9.50mlm...aku pon dduk la...then pkrje kdai 2 pon datang...smbil bawak ketas dan "marker pen" utk amek oder la kn..dlm aty aku pon brkate "makkk aiiii...!!maju gile kdai ni..amek oder pon da kai merker pen daa"hahahha...siot je aty aku nii...

tnpe melngah kn mase lagi..aku pon oder la air knduri 2 sbb air ni mmg snng nk wt n kaler pon agak mnarik s gadis kat lua sane...erm btul ke ni??hahah tibai je la...hahah..air sirap..n makn lak aku oder menu kg..nasi grg kg la kn..hehe...tp bab yg aku nk puji psl kdai ni la kn...cbe korg byg kan..baru je 4 or 5 kelip mate..air aku dah smpai..haha..bukan main pantas lagi..i likee..hahaha....

dgn lafaz bsmillah aku pon mghirup la air yg kler merah 2..perghhh...sedap nye..hehe...tapi 2 lah..ku sgkekan panas smpai ke ptg..upe2nye hujan ditmabah ribut ngn tsunaminye lagi d tgh ary..

nk dijadikan crite..jam da kol 10.30...tgu pnye tgu..nasi aku xsmpai ag...
wahhh mne nasi aku nii...xkn tkang masak die org bndar kot..smpai xreti nk msak nasi grg kg...huh...mmg mnyirap gilerr laa...nasib baik la mem aku suh aku btenang..die ckp..sabar yoo..sabar yoo...(poyo giler mem aku nii)..
ok aku pon sabar la kn...sabar sabar sabar..jam da kol 11...aku xnk ckp byk korg leh taw aku pnye prasaan cmane....haha..
aku da xlarat sgt nk tgu..n prut pon da wt tarian poco2 da ni...nsb baik la ade sorg abg 2 terpekik ckp..dik ni nasi sape nii...xde org pnye...aku pon pe lagi..aku ckp.."xpelah la bang..bg sy jelah..da lame ni sy tgu..sy igt kdai ni kne custemer g masak sndri menu yg dorg oder"
aku pon mkn la nasi grg biase ntah sape pnye la 2..baru je 2 3 suap aku ngap..tibe2 je org 2 anta nasi grg yg aku oder tadi..hahaha mmg dugaan aku...
lantas dgn slmbernye aku ckp."xpelah lah kak..simpan jela esk ke luse ke..snng nnt sy dtg lagi xyah oder da..akk bg je nasi ni..cpt ckit ciap"hahahha..pdn mke...agk kuang aja d situ.....

2 manusia yang pandai menaip:

Budak Giler Cadbury said...

kau tak abes2 ngn air org kawen kau tu kan hahahaha sian pakcikk ni lapa la ye smlm .. alolo ahahhaa

farzana said...

ok finee.bila nak belanja aku nasi goreng kmpung?? ;)